Konsultuoja alergologė

Klausk alergologo

Vardas (neprivaloma)

Gauti pranešimą el. paštu
apie alergologės atsakymą

Klausimas

Užduoti klausimą
Jūratė Stankevičienė
2016-11-27 10:00:00
Laba deina, Aš rašau dėl dukros jai 23 metai. Ji serga vadinama šienlige, turi alerginį renitą. Prieš tris savaites užsikišo nosis, pradėjo skaudėti galvą, akis, patino akys. Buvo manyta, sinusitas gėrė dvi savaites antibijotikus. Atlikus tyrimus nustatyta, kad sinusito nėra, inkstai sveiki, kraujo CRB geras. Nosis atsikišus, kvėpuoti gali, tačiau liko patinę akys, ryškus patinimas ryte. Gėrė savaitę claritiną tačiau didelio palengvėjimo nėra. Ar tai gali būti alergiją? Mes gyvename Marijampolėje. Kur mums kreiptis? Jūratė
Viktorija Paltarackienė
2016-11-27 16:31:05
Laba diena, Jūsų atvejų reikėtų smulkiau išsiklausti esamus simptomus bei ligos eigą ir pamatyti patinimus, pagal tai reikėtų pabandyti nustatyti tinimo priežastį, tai galėtų būti: akių vokų dermatitas, konjunktyvitas ar koks kitas akių pažeidimas,... Todėl būtinai rekomenduočiau kreiptis alergologo ir oftalmologo konsultacijoms, būtinai patinimus nufotografuokite. Iki konsultacijos: prauskitės virintu vandenių (be jokių žolelių nuovirų, nes jie gali sukelti dar didesnę alerginę reakciją), jeigu oda sausa, šiurkšti, paraudusi (akių vokų srityje) - kremas iš vaistinės jautriai, alergiškai odai, į akis Opatanol lašai - po 1 lašą 2 k./d. Sėkmės
lina
2016-08-23 09:36:00
sveiki. taip man itaria dilgeline. kraojo tyrimai nieko nerodo. testai neigiami. geriau prednizolano kursa.vistiek beria. geriau opexa ryte claritina vakare.vistiek beria. dabar geriu 3 opexa,vakarerupafina,vistiek beria. dabar nevalgau saldumynu,rukytu gaminiu,vaisiu. jokiu prieskoniu ka dar daryti
Viktorija Paltarackienė
2016-08-23 15:41:27
Laba diena, Jūsų atveju labai svarbu kuo smulkiau išsiklausinėti anamnezę: kas provokuoja - maistas, medikamentai (kontraceptiniai medikamentai, antibiotikai, vaistai nuo skausmo...), fiziniai veiksniai (šaltis, šiluma, pakasymas, spaudimas, prakaitavimas, vanduo, fizinis krūvis...)..., su kuo sutapo bėrimų atsiradimas (gal buvote peršalusi ar panašiai), kiek laiko jau tęsiasi simptomai... Jeigu simptomai trunka >6 sav., priežastis nėra žinoma, dieta neveiksminga, tada būtinas detalus ištyrimas. Gydymui reikėtų vartoti priešalerginius medikamentus, kaip jau buvau minėjusi ankstesniame komentare. Jeigu Jūsų geriami medikamentai neefektyvus juos reikėtų keisti į kitus (Altiva, Kestine, Zyrtec, desloratadinas, levocetirizinas, Fenkarol...). Jeigu efekto nėra nuo maksimalių dozių, tada gydytojas alergologas sprendžia dėl kito galimo gydymo būdo.
lina
2016-08-19 11:55:00
sveiki. sergu alergija ir nezinau nuo ko. esu visa isberta dideliais raudonais o viduriukas kuno spalvos berimais. sutinsta akys lupos liezuvis net ir gerkle. vaistus geriu .niekas nepadeda. alergijos testai neigiami. pries kelis metus net reikejo valyti krauja. nezinau ko saugotis. uzeina nuo liepos vidurio iki spalio galo. ka daryt
Viktorija Paltarackienė
2016-08-21 18:13:20
Laba diena, pagal Jūsų apibūdinimą panašu į dilgėlinę ir angioedemą, tačiau, kad patikslinti diagnozę būtina pamatyti bėrimą bei smulkiau išsiklausti apie ligos eigą. Šio susirgimo priežastys labai įvairios: alergija maistui, medikamentams, fiziniai veiksniai (šaltis, šiluma, spaudimas...), gretutiniai susirgimai (infekciniai, autoimuniniai, onkologiniai...). Gydymui vartojami antros kartos priešalerginiai medikamentai (pradedama nuo 1 tab./d., prireikus palaipsniui dozė didinama, kol pasijus efektas, maksimali saugi dozė 4 tab./d.). Rekomenduočiau kreiptis gydytojo alergologo konsultacijai, bėrimus bei tinimus fotografuokite.
Brigita
2016-06-14 19:00:00
Laba diena,esu jauna, man 20metų, tačiau, jau keletą metų kamuoja tinstantis veidas, tiksliau paakių sritis. Pasidomėjus radau informacijos jog tai gali būti susiję su inkstų arba kepenų problemomis. Pasakius apie situaciją šeimos gydytojai ji nusiuntė darytis kraujo tyrimų, patardama išsitirti ir skydliaukę. Gavus atsakymus paaiškėjo, jog visi 3 organai tvarkoje. Bet paakių tinimas nedingsta, nepadeda ir skysčių prieš miegą nevartojimas. Pasidomėjus toliau, perskaičiau, kad paakių sritis gali tinti ir dėl alergijos, tarkim, kai organizmas neskaido savų baltymų ir pan.,gal jūs turite nuomone šiuo klausimu? Iš anksto dėkoju.
Viktorija Paltarackienė
2016-07-07 11:37:01
Laba diena, tinimų priežastys gali būti labai įvairios: kaip ir Jūs minėjote dėl tam tikrų gretutinių ligų (inkstų, kepenų, širdies veiklos funkcijos sutrikimo, baltymo sumažėjimo organizme), alerginių susirgimų (angioedemos, dermatitai). Jūsų atveju svarbu koks tinimo pobūdis - ar simetriškas, per kiek laiko atslūgsta, kurios vietos tinsta, ar yra greta bėrimas... Todėl rekomenduočiau kreiptis gydytojo alergologo konsultacijai, tinimus fotografuokite.
roberta
2015-12-03 09:28:00
sveiki atsikeliu viena ryta issigandau,akys sutinusios veidas ir,ir dar raudonas,kuo tepti.aciu
Viktorija Paltarackienė
2015-12-07 19:30:33
Laba diena. Labai svarbu kaip atrodo sutinimas, per kiek laiko jis išnyksta ir ar yra greta bėrimas bei koks jis, ar kiti lydintys simptomai (pvz., dusulys ir kt.). Rekomenduočiau išgerti antros kartos antihistaminius medikamentus, negerėjant ar procesui plintant, ar atsirandant gretutiniams simptomams kviesti greitąją medicinos pagalbą arba vykti į artimiausią gydymo įstaigą, nes tai gali būti pavojinga gyvybei.
Rodyti po: